• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Publicaciones del Ministerio de Educación
    • Search
    •   DSpace Home
    • Publicaciones del Ministerio de Educación
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Planificación escolar : la toma de decisiones informadas. Texto del módulo 2 

    Perú. Ministerio de Educación; Colca Almonacid, Rocío; Incio Sierra, Natalia Estefania; Lauro Guzmán, Carmen; Saenz Hostos, Claudia Marcela; Talavera Forlin, Gonzalo; Tintinapón Ramirez, Fanny (Ministerio de Educación, 2016-08)
    En este material se presentan las competencias, capacidades, indicadores y contenidos del módulo 2 del Plan de Estudios, de acuerdo con la gestión por procesos, que delimita tres caminos comunes a las instituciones educativas ...

    Ministerio de Educación del Perú
    Contact Us | Send Feedback

     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorColca Almonacid, Rocío (1)Incio Sierra, Natalia Estefania (1)Lauro Guzmán, Carmen (1)Perú. Ministerio de Educación (1)
    Saenz Hostos, Claudia Marcela (1)
    Talavera Forlin, Gonzalo (1)Tintinapón Ramirez, Fanny (1)SubjectAdministrador de la educación (1)Gestión educativa (1)Infraestructura física (1)Instalaciones y recursos educativos (1)Liderazgo educativo (1)Perú (1)
    Planificación de la educación (1)
    Planificación estratégica (1)
    Presupuesto educativo (1)
    ... View MoreDate Issued2016 (1)

    Ministerio de Educación del Perú
    Contact Us | Send Feedback