• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Estudios sobre Jornada Escolar Completa
    • Evaluación de impacto
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Estudios sobre Jornada Escolar Completa
    • Evaluación de impacto
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Evaluación de impacto de la Jornada Escolar Completa

    Thumbnail
    View/Open
    Evaluación de impacto de la Jornada Escolar Completa.pdf (1.331Mb)
    Date
    2021
    Author
    Perú. Ministerio de Educación. Oficina de Seguimiento y Evaluación Estratégica. Unidad de Seguimiento y Evaluación
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Resultados de una evaluación cuasiexperimental que mide el impacto de la Jornada Escolar Completa (JEC) sobre desempeño académico, acceso a educación superior universitaria, clima y convivencia escolar, y habilidades socioemocionales de estudiantes, así como percepción de prácticas pedagógicas y rotación docente.
    URI
    https://hdl.handle.net/20.500.12799/7377
    Collections
    • Evaluación de impacto

    Related items

    Showing items related by title, author, creator and subject.

    • Exploring Commonalities and Differences in Regional and International Assessments 

      Treviño, Ernesto; Órdenes, Miguel; UNESCO Institute for Statistics (UNESCO, 2017-11)
      The global leaders of our world set 17 Sustainable Development Goals to improve the quality of people’s lives everywhere by 2030. In the context of the knowledge society, achieving the Sustainable Development Goal in ...
    • Data to Nurture Learning : SDG 4 Data Digest 2018 

      UNESCO Institute for Statistics (UNESCO, 2018)
      According to new estimates from the UNESCO Institute for Statistics (UIS), more than 617 million children and adolescents are not be able to read or handle mathematics proficiently. About two-thirds of these children and ...
    • Reporte Técnico Tercer Estudio Regional Comparativo y Explicativo 

      UNESCO. Oficina Regional de Educación para América Latina y el Caribe (UNESCO, 2016)
      El Reporte Técnico detalla la metodología utilizada en el diseño y la elaboración de los instrumentos empleados en el Tercer Estudio Regional Comparativo y Explicativo (TERCE), cuyo desarrollo estuvo bajo la Coordinación ...

    Directiva para la Gestión del Repositorio Institucional del MINEDU

    Ministerio de Educación del Perú
    Contact Us | Send Feedback
    Indexado por:







     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Directiva para la Gestión del Repositorio Institucional del MINEDU

    Ministerio de Educación del Perú
    Contact Us | Send Feedback
    Indexado por: