• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Estudios sobre Colegios de Alto Rendimiento (COAR)
    • Search
    •   DSpace Home
    • Estudios sobre Colegios de Alto Rendimiento (COAR)
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Evaluación de Impacto del Modelo de Servicio Educativo para Estudiantes de Alto Desempeño implementado a través de los Colegios de Alto Rendimiento (COAR) 

    Hatrick, Agustina; Paniagua, Cecilia; CAF. Corporación Andina de Fomento (Ministerio de Educación, 2021-03)
    COAR es un modelo de servicio educativo que ofrece un servicio especializado que tiene como objetivo proporcionar a los estudiantes de alto desempeño de la educación básica regular de todas las regiones del país un servicio ...

    Directiva para la Gestión del Repositorio Institucional del MINEDU

    Ministerio de Educación del Perú
    Contact Us | Send Feedback
    Indexado por:







     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorCAF. Corporación Andina de Fomento (1)
    Hatrick, Agustina (1)
    Paniagua, Cecilia (1)SubjectAnálisis cualitativo (1)Análisis cuantitativo (1)COAR (1)Condiciones de admisión (1)Estudiante superdotado (1)Evaluación de impacto (1)Examen de ingreso (1)http://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.02 (1)Perú (1)Política educativa (1)... View MoreDate Issued2021 (1)Has File(s)Yes (1)

    Directiva para la Gestión del Repositorio Institucional del MINEDU

    Ministerio de Educación del Perú
    Contact Us | Send Feedback
    Indexado por: